Hørt i byen / nyt fra Graasten Roklub

Flittige hænder har medvirket til at der er blevet isoleret og monteret ny belægning på gulvet i opholdsstuerne.

Efter at håndværkerne var færdige, er væggene blevet malet. Rygtet siger at de mange timers arbejde er blevet til et godt resultat.

Graasten Roklub har fået en Facebook-side https://www.facebook.com/graastenroklub/

Hermed opfordres der til at like og følge siden. Bruges også gerne til dine opslag.

Grunden til at Web-master har oprettet siden er, at man har langt flere muligheder mht. at promovere f.eks. begivenheder,

Som du kan se på vores nye hjemmeside kan man også få de to til at “snakke sammen”. Og der er flere muligheder som endnu ikke er udforsket.

Graasten Roklubs hjemmeside har fået en make-over – se mere på www.grokk.dk

Har du input til facebook siden eller hjemmesiden, kan du kontakte webmaster@grokk.dk

12 medlemmer var torsdag ude på Sonfor – rensningsanlægget i Sønderborg – for at se og høre om hvordan kloakvand bliver ”brugbart” igen. Ganske interessant.

Udgivet

af